tisdag = skitdag

Hatar verkligen tisdagar, finns typ inge värre...

aja , igår va jag med johanna efter skolan , vi va barnvakt ett tag och sen spelade vi tennis , sjukt kul :)
Ska kanske spela tennis med henne på fredag också, så jaa i sommar kommer vi va grymma på tennis asså !


Men nog om måndagen, för idag är det ju tisdag...

Vakna
Fixa mig/äta frukost
Gå till millan 
Gå med henne till skolan
Engelska
Spanska
Matte
SO
Lunch - fisk :( fick massa ben i min , så gick knappt att äta....
Träslöjd ! :@
SO
Gå hem med några
Äta mellis
PLUGGA!
träning (men nej inte idag, för idag blir det PLUGG...)
Äta middag
Ännu mer PLUGG
Sova


Så ser typ min tisdag ut , nästan varje dag.. lite sorgligt för faen

Vill va brun igen !!



Kommentarer
Postat av: petra

Åh vilken härlig brun färg, jag tror nog alla vill vara bruna nu :)

2011-04-13 @ 06:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0