Packning på G

Tjafan!
Jag packar, fortfarande, har gjort det typ hela dagen och lär fortsätta med det ett tag till!
Först så måste jag packa för att åka till lander i tre veckor och sen måste jag packa till resan efter det också eftersom att jag kommer hem ifrån landet i en dag och sen åker jag till Malta med söta Elin helt utan jobbiga föräldrar som hänger efter överallt. Najs eller vad?
Hursomhelst så måste jag ju nu packa GAAAALET!

Vet inte hur det kommer bli med loggningen på Malta men på landet lär det bli unegifär som vanligt för kommer att ha med min kära dator!
Men nu måste jag fortsätta med att springa runt i min one pice och packa tjockt mycket!!!

Min kära vän Eira som är i Spanien!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0