förlust, men det skiter vi i

Både jag o millan spelade match idag mot brommapojkarna, tror det blv 6-1 till dom elr nåt...

Men det var den första matchen utomhus på vääääldigt länge, fast jag är en riktig klump, råkade göra nåt konstigt på gympan i fredags så har haft ont i vänster knä o hela vänster ben under hela helgen. Trodde att de skulle försvinna, men nej.... Blev tacklad 3ggr o fick dobbar 2ggr på knät , så kunde inte fortsätta spela, det gjorde så sjukt jävla ont, o de gör det fortf. men men I just have to live with that...



Sjukt gammal bild , jag 4a från vänster o millan 6a från höger ;)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahah okej venne om ni/du kmr ihåg mig men kuliga minnen iaf från bilden xD

2011-03-28 @ 21:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0