Roligaste helgen någonsin!

hejsan allesammans!
Ledsen för dålig uppdatering men sånt får man ju faktiskt stå ut med när det är valborg!
Lördagen spenderades med en massa kompisar och så hade vi ju match.
På kvällen så åt jag, Nyman och Vilma på en thai resturang, Eira satt bredvid, det var nog bland det godaste som jag någonsin har ätit! Efter det drog vi hem till mig runt kl 8 och fixade lite i huset. Sen drog vi ner till centum, träffade lite folk där, det var ju tyvärr inte så många roliga där men efter några timmar kom det några as packade artonåringar och kom fram och snackade lite men det såg inte Eira så precis när jag skulle börja driva med dom så drog hon iväg mig, suck..
Tillslut efter att ha gått runt lite på källbrinks gator så kom vi iallafall hem.

Dagen spenderades men Nyman, Vilma och Eira i stan, köpte en jätte söt tjöja men det glömde Vilma ge mig när hon åkte hem så kommer inte lägga upp någon ild på den idag men jag ska få den på tisdag och då får ni kanske se en bild :)

Hoppas eran valborg har varit lika grym som min!
kommer in bilder senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0